YB SK Beveren zoekt helpende handen

26.08.2017
Article 01 800x400 medewerkers

Wij zijn binnen onze club nog op zoek naar een aantal medewerkers die bepaalde taken op langdurige basis op zich willen nemen. We sommen het takenpakket voor de verschillende functies kort voor jullie op.

- Veiligheidsmedewerkers

Hiervoor zoeken wij medewerkers die willen helpen om de wedstrijden (thuis en uit) veilig te laten verlopen. Enkele dagen voor de wedstrijd moet er ook voorbereidend werk gebeuren! O.a. communiceren met andere clubs, verwittigen van politie bij risico wedstrijden, etc… Wij zoeken hiervoor een Verantwoordelijke en gewone veiligheidsmedewerkers.

- Wedstrijdcoördinator

Wat moet er allemaal geregeld en afgesproken worden tijdens een thuiswedstrijd? Er zijn veel helpende handen maar niet iedereen kan elke wedstrijd de handen uit de mouwen steken. De wedstrijdcoôrdinator zorgt er op voorhand voor dat de verschillende taken bij een thuiswedstrijd mooi verdeeld worden onder onze talrijke vrijwilligers. Hiervoor zal een ‘checklist’ gebruikt worden, om zo een vlot verloop van onze thuiswedstrijd te garanderen.

- Terrein – en kleedkamercoördinator

Aangezien we nog geen eigen accommodatie hebben is het soms wat ‘schikken’ wat betreft het gebruik van kleedkamers en terreinen. Om alles vlot te laten verlopen, is communicatie het sleutelwoord! Communicatie binnen de eigen club (trainers, spelers, bestuur) maar ook buiten de club (gemeente, groendienst, andere clubs). Het controleren van de kleedkamers en terreinen, enkele uren voor de thuiswedstrijden is ook een belangrijk onderdeel!

- Medewerker en afgevaardigde reserveploeg

Voor onze reserveploeg kunnen wij nog een extra afgevaardigde gebruiken. Een ‘manusje-van-alles’ voor de thuiswedstrijden van onze reserven zou welgekomen zijn.

- Assistent afgevaardigde A-ploeg

De afgevaardigde heeft heel wat werk tijdens een thuiswedstrijd van onze A-ploeg. Een extra paar helpende handen zou de zaken weer wat makkelijker maken.

- Uitbating kantine Doornpark

Binnenkort zullen (een deel) van onze jeugdwedstrijden doorgaan op de terreinen van het Doornpark. In principe zal onze club daar dan ook een kantine uitbaten. Wij zoeken nog medewerkers om de boel daar draaiende te houden! Vooral beschikbaarheid tijdens de weekends is belangrijk.

- Washeer of wasdame

De harde realiteit van het voetbal is dat je er ook een hoop vuile was moet bijnemen! Al jarenlang kan de club rekenen op wasdames en washeren die de kledij in een mum van tijd weer mooi gewassen krijgen. Met onze A-ploeg, B-ploeg en ook onze jeugdploegen is al dit werk toch wat teveel geworden voor 1 of 2 mensen. Wassen is mogelijk op de club!

- Poetsen en controleren van de kleedkamers

En dan bedoelen we dit vooral na de wedstrijden van de A- en B- ploeg. Alles netjes achter laten, is een must! Wie helpt mee?

- Maandelijkse grote schoonmaak

Zowel kleedkamers als kantine moeten maandelijks een grondige poetsbeurt krijgen. Wie kan er een keertje per maand de club een dienst bewijzen?

- Medewerker website en clubmagazine

Mensen die teksten kunnen schrijven of goed uit de voeten kunnen met computertoepassingen zouden een fantastische uitbreiding kunnen zijn tot ons web- en clubmagazineteam!

- Hotdogverkoper tijdens jeugdwedstrijden

Een nieuwigheid waar we graag dit seizoen mee willen starten. Wie trekt de kar?

- Helpende handen bij het ophangen en afhalen van de doeken.

Wij zoeken nog meerdere vaste krachten voor het ophangen en afhalen van onze sponsordoeken.

Wie interesse heeft of graag meer info wenst, kan een mailtje sturen naar bestuur@eskabee.be. Of je kan simpelweg iemand van het bestuur aanspreken.

Bij deze wensen we al onze medewerkers en vrijwilligers nog eens hartelijk te danken voor al het werk dat ze doen voor onze club! Jullie zijn fantastisch!

Vercauteren
Vanwynsberghe
Bouwwerkenpieters
Dena
Fitrama